Opgelost door Dereizendeboeddha.nl: Betaalde bestelling niet ontvangen

ikpoki

Op 17-09-2014 online een bestelling geplaatst bij De Reizende Boeddha.
Ik heb de bestelling ad. € 18,65 direct via Ideal betaald. Volgens de website en de orderbevestiging zou de bestelling binnen één week bezorgd worden (met een uitloop naar 30 dagen). Die 30 dagen zijn al lang voorbij en ik heb mijn bestelling nog niet binnen.

Meerdere malen het contactformulier op de website ingevuld maar hier geen reactie op ontvangen. Ook een email gestuurd waar natuurlijk geen reactie op kwam. Aangezien er op de website geen telefoonnummer stond vermeld, heb ik dit via de KVK weten te achterhalen. Ik heb dit telefoonnummer gebeld maar kreeg elke keer de voicemail. Nou dan maar de voicemail ingesproken maar ook daar komt geen enkele reactie op.

Dat mijn bestelling alsnog z.s.m. geleverd wordt en dat er contact met mij wordt opgenomen omtrent deze hele gang van zaken.

Dereizendeboeddha.nl
    Beste Heer / Mevr. Isikima,

later reactie op mijn klachten afhandeling via klachten kompas.

Destijds is deze bestelling niet goed verlopen door omstandigheden.
    de bestelling is op 18-11-2014 alsnog verzonden (bijna 2 maanden naar bestelling)

Nogmaals mijn excusses, en mocht u het ooit toch nog aandurven om een bestelling bij ons te plaatsen, dan mag u mij rechtstreeks contacteren via email (maico.hubers@it2use4u.nl) voor een passende compensatie.

Maico Hubers
    De Reizende Boeddha
    H.o.d.n IT2use4U
    ikpoki
    Bestelling is reeds ontvangen. Klacht ook reeds afgehandeld.