Klacht Dereizendeboeddha.nl: Niet levering product

E.

Ik heb op 20 november jl. een aantal producten, (Meridiaankogels Pauw 3,5 cm, Pendel Rozekwarts, Feng Shui Tempel Windbel, Geurwater Orange Blossom en Wierookkegeltjes Nag Champa Super Hit) bij u gekocht. Wij hebben daarbij het volgende afgesproken over de levertijd: uiterlijk binnen 2 weken na plaatsing van de bestelling. U bent binnen de afgesproken levertermijn in gebreke gebleven met levering.

opsturen van de betaalde producten of geld retour

Dereizendeboeddha.nl
    beste mevr. Koning-Groeneveld.

Erg late afhandeling van de Klachten Kompas afhandeling ,

Destijds was deze bestelling door omstandigheden niet juist afgehandeld..
    op 31-12-2014 is er destijds alsnog na ruim 1 maand de bestelling alsnog naar u verzonden, en als het goed is heeft u deze ook ontvangen..

voor het laaste hebben wij email contact gehad op 30-12-2014 dat u de bestelling alsnog wenst te ontvangen, en u verwachte dat deze dan spoedig verzonden zou worden. .

Alsnog mijn excusses voor de late afhandeling van destijds, en mocht u het ooit nog aandurven om bij ons iets te bestellen, dan zou ik het op prijs stellen als u mij via maico.hubers@it2use4u.nl een bericht stuurt, zodat ik een passende compensatie voor u kan maken voor de destijds slechte afhandeling.

Maico Hubers
    De Reizende Boeddha