Klacht Derma Supreme: Bedreiging met incassokosten van de firma Dermasupreme

Klachtnummer
# 168397
Gebruiker
Velthuis
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Van Dermasupreme een proefpakketje ontvangen, maar niet naar de verdere beschrijving gekeken, bij geen melding aan het bedrijf werd het een abonnement.
Dermasupreme stuurde daarna een pakketje ad 79,00 euro en deze 79,00 werden automatisch van mijn bankrekening afgeschreven. Toen ik dat ontdekte heb ik het bedrag gestoneerd.
Het proefpakketje had weggegeven dus van een abonnement wist ik niets.
Totdat ik aanmaningen kreeg met een opslag van 5,00 euro en dreiging met incasso met een opslag van 40,00 euro.
Klacht ingediend, contact gehad met Mevrouw de Vries van Dermasupreme,, proefpakketje teruggevraagd bij vriendin en teruggestuurd.
Heden een mail ontvangen dat zaak is opgelost. Ben blij, maar ik heb geen bewondering voor deze manier van klantenbenadering.

Gewenste oplossing

Zie mijn beschrijving boven, zaak is naar tevredenheid opgelost

1 reactie

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Geachte Dhr. Velthuis,

    Vandaag gaan we een mail naar u sturen.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenserservice Derma Supreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen