Klacht Derma Supreme: Betaling voor gratis proefpakket?

Klachtnummer
# 159875
Gebruiker
ws
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een gratis proefpakket aangevraagd, waarvoor ik alleen de verzendkosten via IDEAL hoefde te betalen. Het pakket ontvangen, producten (kleine tubetjes) waren helaas niet geschikt voor mij huid. Daarna is er per automatische incasso (geen toestemming voor gegeven) een bedrag van € 79,95 ingehouden. Deze heb ik laten terugstorten omdat ik niet kon achterhalen wie deze kosten zou declareren. Ik begrijp echter nu dat dit van Derma is. Nu zie ik mijn SPAM box een herinnering van betaling voor het proefpakket. Dit is echter niet duidelijk geweest voorafgaand aan het opsturen van deze kleine tubetjes. Tevens vind ik het bedrag erg fors voor een proefpakketje. Ik ben dan ook echt geschokt dat hiervoor deze kosten worden gerekend. Wat nu?

De oplossing

Ik wil het bedrag dat ik "verschuldigd" ben voor deze tubetjes niet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Beste Wieke,

    We gaan vandaag contact met u opnemen naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice DermaSupreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen