Klacht Derma Supreme: Bleu Mountain gratis proefpakket blijkt abonnement, tel helpdesk niet bereikbaar

MA is Boos

Over het internet bestellen is gevaarlijk! Terwijl je voor een 'gratis'proefje inschrijft blijkt het achteraf helemaal niet gratis te zijn.
De bedrijven sturen meer producten op dan de zogenaamde 'gratis' proef.
En ze sturen gelijk drie producten op terwijl je maar voor de ene vraagt,
En je zit gelijk vast aan een abbonement terwijl ik nergens mee akkoord ben gegaan.
Ik was zelfs op vakantie toen het pakket binnenkwam, had het niet eens getest.
Krijg ineens een een melding dat er een SEPA machtiging akkoord is gegeven, waarvan ik niets weet.

Ze hebben het ongebruikte product niet tijdig terug gevraagd, en sturen pas bericht met rekening als de terug stuur termijn al verlopen is, waardoor je ineens een onmogelijke hoge rekening krijgt 79€!!! voor producten die je niet wilt. Als ik bel neemt er niemand aan, ook op voicemail of mailtjes krijg ik geen gehoor. Ik voel me opgelicht. heb alles geblokkeerd op de bank en wetgeving zegt dat ik in mijn RECHT sta!!!!

De enige oplossing die ik wil is GEEN rekeningen meer toegestuurd krijgen.
en GEEN abbonement of abbonementsksoten.
en ze krijgen het ongebruike en gebruikte product terug. Bij deze, ik hoef het niet meer .
Ik wil dat er een waarschuwing naar hun gaat en openlijk te zien is voor toekomstige slachtoffers.

Derma Supreme
    Goedemorgen mevrouw Bouman,

U heeft een klacht over Bleu Mountain en plaatst deze bij DermaSupreme. Bij deze de gegevens van Bleu Mountain.

Blue Mountain Skincare
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085-4009090
    info@bluemountainskincare.com

Wij hopen u zo voldoende te hebben ingelicht.

Klantenservice DermaSupreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?