Klacht Derma Supreme: Colportage praktijk bij het bestellen van een "gratis" produ

Klachtnummer
# 154818
Gebruiker
Carla
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb middels het internet een proeftube creme besteld en daarvoor via Ideal € 5,99 betaald. Toen ik de betaalbevestiging ontving las ik tot mijn grote verontwaardiging dat ik Nu teven een abonnement bij hun hebt voor het toezending van 2 flacons van 30 ml voor het bedrag van € 79,95 en dit elke maand!Ik heb direct een mail gestuurd via hun contactformulier dat ik dit niet wil en dat ik mijn bestelling herroep en zowel de verzendkosten als retour van in totaal € 10,37 terug wil ontvangen.

De oplossing

Bevestiging van geen enkele levering producten of rekening van dit bedrijf aan mij.
En de door mij gemaakte verzend/retourkosten terug te betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Beste Carla,

    We gaan vandaag contact met je opnemen in verband met naaste informatie van je.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice Derma supreme
  2. Auteur
    Carla
    Datum
    Derma Suprême had toegezegd mij de gemaakte verzendkosten te vergoeden. Zij hadden mij één pakket met daarin twee artikelen toegezonden. Deze moet ik afzonderlijk aan hun retour verzenden. Hiervan heb ik maar van één verzending mijn geld terug gekregen van hun. Ook hierin blijkt wederom dat ze marchanderen met hun afspraken. Ik ben nu echter geheel klaar met dit bedrijf en wil nooit meer iets met hun te maken hebben!!

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen