Klacht Derma Supreme: Derma Supreme Probeerpakket TOCH NIET GRATIS

Klachtnummer
# 163778
Gebruiker
Babsie51
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat ik een automatische incasso heb ontvangen van Derma Supreme, die ik gelukkig kon blokkeren, blijf ik aanmaningen ontvangen voor facturen voor 2 geleverde tubes en een zgn. abonnement.
Ik heb alleen een proeftube besteld verder niets.
Ik heb met het bedrijf gebled (2x) en gemaild maar er is geen oplossing geboden.
Ik heb vlgs het bedrijf een mail ontvangen met voorwaarden. Maar deze mail kwam pas na de ontvangen bestelling.
Ik heb geen facturen te betalen.
Ik ben misleid door dit bedrijf.

De oplossing

Dringend verzoek aan het bedrijf geen aanmaningen meer te sturen, voor facturen,
waar steeds meer administratiekosten bijkomen.

De voorwaarden kwamen pas na het bestellen van de proeftube, en het is zeker niet zo dat alles helder en transparant is geweest met dit proef product. Waar het beedrijf steeds op terug komt.

Er zijn op deze site enorm veel klachten over dit product.
Het was toch allemaal niet zo duidelijk, helder en transparant als het bedrijf stelt.

1 reactie

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Beste mev Keller,

    Wij nemen vandaag nog contact met u op nav uw klacht.

    Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd,
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Derma Supreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen