Klacht Derma Supreme: Derma supreme

Klachtnummer
# 156024
Gebruiker
Corinevondracek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Ik zag tot mijn verbazing dat er plotseling via een incasso machtiging een bedrag van €79,95 door de leverancier van Derma supreme via Multisafepay in gang gezet is, terwijl er geen product is geleverd.
Ik heb een proefverpakking van 10 ml proefverpakking aangevraagd voor €5,99 en dit ik heb voldaan via een Ideal betaling. Echter ik heb ook deze proefverpakking niet ontvangen.

De oplossing

De incassobetaling van €79,95 heb ik geweigerd. Ik verzoek de leverancier het bedrag van €5,99 naar mijn bankrekening terug te storten.
Dit betekent natuurlijk dat ik geen gebruik zal maken van de vervolgactie.
Ik vind de Derma Supreme actie van de website zeer misleidend en ik heb ondertussen gezien dat er veel soortgelijke ervaringen en klachten zijn gemeld.
Graag ontvang ik de bevestiging van de leverancier dat de actie hiermee beëindigd is en incassoburo's en dergelijke in gang gezet worden..

1 reactie

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    geachte mev Vondracek,

    Wij nemen contact met u op nav uw klacht op Kompas.

    Wij hoepen u voldoende te hebben geinformeerd,
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Derma Supreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen