Opgelost door Derma Supreme: Een proefpakket van 5,95 is heel snel 72,95 geworden

Harunoguray

KLACHT Een proefpakketje besteld van een crème, blijkt bij ontvangst dat ik twee van de drie tubes ongeopend moet terugsturen binnen 14 dagen als ik geen abonnement wil aangaan voor 72,95 euro per twee maanden. Dit is niet wat in de wervende tekst vermeld stond, er stond alleen in dat ik door overmaking van 5,95 een proefpakketje zou ontvangen, en niets over voorwaarden daarbij. Ik vind het onterecht dat ik de retourkosten moet betalen van de twee ongeopende tubes, als ik had geweten dat dat de bedoeling was had ik de crème nooit besteld.
PRODUCT DETAILS Derma Supreme, Anti-Aging formula, tube van 30 ml dagcreme
GEWENSTE OPLOSSING Ik wil de tubes wel terugsturen, maar niet op mijn kosten, maar op kosten van Derma Supreme. Ik wist immers niet dat er nog andere kosten dan 5,95 voor ontvangen van de tube zouden komen, had ik dat wel geweten had ik dit proefpakketje nooit aangevraagd

İk heb het product echter terug gestuurd en voor dat ik het gestuurd heb heb ik ze nog gebeld en doorgegeven dat ik het ongebruikte product terug wilde sturen alles dus ook de prof tube maar nee meneer het hoeft niet u mag het houden de kleine flacon si de proef tube afijn heb ze dan de 2 grote tube's teruggestuurd nou 2e dag krijg ,ik een bericht dat 72,95 die inmiddels is afgehaald van mijn rekening niet zal terug storten en word er gesteld natuurlijk krijgt u de betaalde tubes ook terug kunt ontvangen.

Derma Supreme
    Geachte Harun Oguray,

Wij nemen vandaag contact met u op betreffende uw klacht op klachtenkompas.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Derma supreme
    Harunoguray
    Ja ten dele blij met de oplossing want ik had de produkten retourgestuurd, de porto kosten heb ik zelf moeten betalen. Na dat ik het aanhangig had gemaakt, kon het wel heel snel tot actie komen waarvoor dank aan klachtenkompas.nl en natuurlijk ook Dermasupreme met groeten Harun Oguray nu afwachten wanneer het geld bijgeschreven word.

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?