Opgelost door Derma Supreme: hetzogenaamde proefpakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145351
Gebruiker
Theulen
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Heb 30 november via Ideal een proefpakket besteld en betaald en nog niks ontvangen, maar wat mij ten zeerste verbaasde is dat er een betaling gepland staat van jullie product waar ik zogenaamd toestemming gegeven heb om automatische afschrijving.
Ik zou dan ook graag eerst het proefpakket ontvangen voordat ik tot verdere betaling overga er is duidelijk vermeld gratis, dus jullie begrijpen dat ik dus niet betaal, en na het proefpakket is het mijn beslissing om eventueel verder te bestellen en niet aan jullie
met vr..gr. Mevr. Theulen

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Theulen,

    Wij gaan vandaag contact opnemen i.v.m. hiernaast staande infomatie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice DermaSupreme
  2. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Theulen,

    Wij gaan vandaag contact opnemen i.v.m. hiernaast staande infomatie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice DermaSupreme
  3. Auteur
    Theulen
    Datum
    Na gisteren een bericht gestuurd te hebben over het proefpakket wat ik niet ontvangen had, hebben ze mij via de telefoon benaderd en de afspraak is dat er een nieuw pakket komt hiermee ben ik tevreden en dan kan ik altijd beslissen of ik nog meer wil dit misverstand is dus opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen