Klacht Derma Supreme: Misleiden en ongevraagd geld afschrijven

Soetje

Ook ik heb een proefpakket gevraagd voor € 5,99. Het verbaasde me al dat ik 3 tubetjes ontving voor die prijs. Nu zie ik ineens een afschrijving van € 79,95 bijna 80 euro voor 2 kleine tubetjes. Echt niet. Ik heb het bedrag direct terug laten storten. Ik heb een proefpakket aangevraagd voor € 5,99 en verder niets. Ik heb niet om meer tubetjes gevraagd. Die zitten er ongevraagd bij. Ik ga dus niets meer betalen dan die € 5,99 die ik netjes heb betaald. Het is ontzettend misleidend, als je je aanmeld staat er niets over verlenging of meerdere tubetjes. In de bijlage zie ik nu inderdaad pas dat helemaal op de achterkant wat helemaal is ingevouwen een opmerking staat dat je aan een abonnement vast zit als je die 2 tubetjes niet binnen 2 weken terug stuurt. Ik houd niet van dit soort praktijken.

Marja

Ik hoef geen tubetjes van bijna 40 euro per stuk voor 30 ml. Ik ontvang graag een antwoordnummer waarna ik ze terug kan sturen. Ze zijn uiteraard ongeopend.

Derma Supreme
    Beste Marja Soetendal,

We gaan vandaag met u contact opnemen in verband met uw klacht.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Derma Supreme
    Soetje
    Gisteren telefonisch contact gehad daar ben ik niet wijzer van geworden. Dat was heel duidelijk: jammer dan, had je de actievoorwaarden maar moeten lezen... Ben benieuwd wat ze nu te zeggen hebben. Na mijn werk zal ik eens terugbellen...

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?