Klacht Derma Supreme: Misleiding door Derma Supreme

Mr. Bosman

Via Facebook 3 tubes crème ontvangen. In deze advertentie geen verwijzing dat er een abonnement aan vast zit. Bij ontvangst tubes is geen waarschuwing aangemerkt dat bij openen 30 ml. tube je aan een abonnement vastzit en dat dezelfde tube geen 5,99 maar meer dan 70 euro kost. Vergeet je alles te retourneren dan zit je vast aan een maandelijks incasso. Gebeld met het bedrijf. Het bedrijf bevestigt dat ik alles retour mag sturen, ook de geopende tube en ik GEEN abonnement aanga. Men wijzigt dus de voorwaarden voor mij.
In overleg met mijn advocaat wel aangifte vanwege MISLEIDING bij de politie gedaan tegen dit bedrijf. Maandag stuur ik de stukken ook door naar het TV programma OPGELICHT. Zij kunnen de zaak verder beoordelen en beschouwen.

Het bedrijf moet stoppen met het misleiden van klanten en eindeloos verwijzen naar de condities. Op de site is helder dat je een abonnement aangaat. In reguliere advertenties is dat niet het geval. Ook is de directeur van het bedrijf onbekend en onbereikbaar.

Derma Supreme
    Beste mevrouw Groenewold,

Een van mijn collega's heeft u telefonisch te woord gestaan en uitgelegd dat de 15ML proeftube gratis is, en u de overige twee 30ML tubes mag retourneren als u niet tevreden bent over het product. Wanneer u dit tijdig doet worden er geen productkosten in rekening gebracht en ontvangt u ook geen vervolgzendingen.

Wanneer u de meegeleverde tubes wel wenst te gebruiken worden ze uiteraard in rekening gebracht en ontvangt u om de twee maanden een herhaalzending (welke u op elk moment kan wijzigen of stopzetten). Deze actievoorwaarden worden ook op de reguliere advertentie gecommuniceerd. Er is ook niet afgeweken van de voorwaarden.

U heeft aangegeven het pakket te retourneren. Wij zien het pakket graag tegemoet. Wij sturen u direct na ontvangst een e-mail ter bevestiging en tevens voor uitschrijving van de dienst.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Mvg,

Mr. Bosman
    Uw misleiding is gemeld in een aangifte bij de politie. U voldoet niet aan de informatieplicht behorend bijovereenkomsten zoals die behoren bij colportage of straatverkoop. Wij hebben aangifte gedaan van misleiding en het niet nakomen van deze regels. Wij gaan akkoord met uw compensatie maar niet met uw voortgang in het misleiden van consumenten. Op dit onderdeel komt u niet terug en beschouwen wij de klantafhandeling als niet voldaan. Mr. Y. Bosman.

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?