Klacht Derma Supreme: Ongevraagde colportage van Derma Supreme

Marga13

Via een reclame uiting heb ik een proefpakketje besteld à €5.99 Binnen enkele dagen kreeg ik mijn pakketje in de bus. In het doosje zaten 3 tubetjes crème. Na enige tijd zag ik via mijn bankrekening dat het bedrijf een bedrag heeft afgeschreven van €79.95. Hierop ben ik op onderzoek uitgegaan en het blijkt dat ik aan een 2-maandelijks abonnement vast zit bij het bedrijf. In het doosje waar mijn proefje inzat bleken de 2 andere tubes alvast een vervolglevering te zijn. Deze kosten zijn dus €79.95 per 2 maanden. Uiteraard ben ik het met deze manier van colporteren helemaal niet eens. Ik ben uitgegaan van een proefpakketje en niet een duur abonnement. Het is niet duidelijk vermeld dat er een abonnement aan vast zit zodra je het proefpakketje besteld. Vandaag, woensdag 3 februari heb ik telefonisch contact gehad met het bedrijf, zij zijn onvermurwbaar en blijven bij het standpunt dat ik de reclame uiting niet juist geïnterpreteerd heb. Het stond er NIET bij vermeld.

Graag zou ik zien dat mijn abonnement per direct stopgezet word en de kosten voor de levering die mij ongevraagd is toegestuurd gecompenseerd wordt. Uiteraard stuur ik de 2 nog ongeopende tubes retour.

Derma Supreme
    Goedemiddag mevrouw Eickenboom,

We gaan vandaag contact opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.

Klantenservice DermaSupreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?