Klacht Derma Supreme: ongevraagde incasso

Klachtnummer
# 156102
Gebruiker
kiki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 26febr, zie ik op mijn bankoverzicht eeen automatische doorlopende incasso staan voor Dermasupreme producten van 79,95. Dit heb ik nooit besteld. Via facebook heb ik een proefpakketje van 5,95 besteld, waar verder geen voorwaarden bijstonden van doorlopende producten. Als dit wel zo was, zijn deze wel zeer misleidend in de tekst verwerkt. Ik heb mijn incasso gestopt en ook nog geen producten ontvangen. Indien deze nog binnenkomen dan stuur ik ze vanzelfsprekend terug. Hebdeze klacht ook ingediend op de website van Dermasupreme. IDnr. 49117
Mvg
SaskiaWink
Amstelveen

De oplossing

Producten verzending en aut.incasso stopzetten.

1 reactie

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Geachte mev Wink,

    Wij nemen vandaag contact met u op nav van uw klacht op Kompas.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Derma Supreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?