Klacht Derma Supreme: Ongewenste colportage

Jhoek

Via internet las ik over crème van Derma Supreme! Je kunt een gratis proeftube bestellen en hoeft alleen de € 5,99 verzendkosten te betalen! Dus dacht ik laat ik dat eens proberen. Maar als je de bevestiging via mail binnenkrijgt (van het gratis tubetje crème) blijkt erbij te staan dat er 2 tubes extra bezorgd worden en dat men daar € 79,95 automatisch van je rekening voor incasseert. Ik heb dat niet gezien en daar ook niet om gevraagd! Dit is misleidende reclame en oplichting! Ik weet niet waaruit een proefpakket bestaat en wordt dus ineens vaste klant.. En ik wordt verplicht €79,95 te betalen, ongevraagd. Ik blokker Derma Supreme op mijn bank, maar wil de eerste €79,95 ook niet betalen. Daartoe verplicht men mij nu wel!! Ik begrijp niet dat dit bedrijf nog niet opgepakt is met zijn oplichtingspraktijken. En dat dit bedrijf mog steeds het waarborg-etiket mag dragen is mij een raadsel.

Geen incasso van de €79,95

Derma Supreme
    Geachte mev Hoekstra,

Wij nemen vandaag contact met u op nav uw klacht op Kompas.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Derma Supreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?