Klacht Derma Supreme: Onterechte maandelijkse automatische incasso van EUR 79.95

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 272832
Gebruiker
Yoka Wesseling
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb nooit een proefpakket of iets aangevraagd maar kreeg ineens een proefpakket met 3 tubes. Ik heb altijd gedacht dat dit kwam omdat ik van andere cosmetica-leverancier bestelde en zij mijn adresgegevens hadden door gegeven. Er wordt nu al meer dan een jaar 79,90 van mijn rekeningnummer afgeschreven (!). Zo nu en dan ontvang ik nog steeds drie van die tubetjes. Ik gebruik ze overigens nooit. Ik heb nooit ergens wat getekend of iets besteld bij dit bedrijf, en zou graag mijn geld terug willen over deze gehele periode of een bewijs willen zien dat ik hiervoor heb getekend/aangevraagd. Hoe dan ook, hierbij per direct stopzetting gevraagd!

Gewenste oplossing

teruggave van mijn maandelijkse betalingen en directe stopzetting van maandelijkse automatische incasso.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen