Opgelost door Derma Supreme: Proefpakket aangevraagd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157140
Gebruiker
Ans Geluk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Proefpakket aangevraagd Derma Supreme (gekregen en betaald) . Nu is er 79,95 euro afgeschreven, als incasso, hier heb ik geen toestemming voor gegeven. en wil ook geen pakketten meer ontvangen. Ben dan ook niet van plan te betalen, Mochten jullie zo doorgaan doe ik aangifte, geen reclame voor jullie bedrijf. Met (vriendelijke groet) Ans Geluk

De oplossing

Ik heb helemaal niks getekend, dus ook geen contract.proefpakket betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Beste Ans Geluk,

    We gaan vandaag contact opnemen in verband met uw klacht.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice Derma Supreme
  2. Auteur
    Ans Geluk
    Datum
    Heb bericht gekregen van DermaSupreme, dat ik (in mijn ogen proefpakket voor 5,99 euro, betaald. Bleek 79,95 euro(via IC van mijn rekening geïncasseerd) te zijn kon terugsturen. Geld wat ik betaald heb is reeds teruggestort op mijn rekening. Dus wat mij betreft is het heel goed en snel afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ans Geluk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen