Klacht Derma Supreme: proefpakket besteld en heb gelijk een abbonement waar ik aan vast zit zonder dat er een mailadres of zo bij staat om op te zegge

Klachtnummer
# 142875
Gebruiker
gerda hopma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb via fb een proefpakket besteld.
Ineens is er dik 70 euro van de rekening afgehaald maar vind nergens een email adres om dit alles stop te zetten.
Vind het normaal dat je eerst een mail gaat krijgen met daarin de nodige regeltjes en een stopzet adres.
Wou alleen het proefpakket en niet gelijk een duur abbonement .
met vriendelijke groet g.hopma

De oplossing

het stop zetten van het inkasseren van geld van de rekening en betere uitleg van hoe het in zijn werk gaat als men een proefpakketje besteld.1509412

1 reactie

  1. Auteur
    Derma Supreme
    Datum
    Beste mevrouw Hopma,

    We gaan vandaag met u contact opnemen i.v.m. deze informatie van u.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Derma Supreme

Ook een klacht indienen over Derma Supreme?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen