Klacht Derma Supreme: slechte informatie
Details
Klacht
Midden februari 2016 ook een oogcreme besteld bij Derma Supreme. Zag later bij levering dat je er ineens aan vastzat voor 79,95 euro. Dus onmiddellijk het pakketje teruggestuurd en op 4 maart jl kreeg ik een bevestigingsmail dat ze het pakketje in goede orde hadden ontvangen en nu geen verdere kosten meer zouden rekenen! Maar de Qazoov creme was gratis, ja, de verzending! Dus als je dat tubetje wel houdt dan schrijven ze dus een maand later toch 19,95 euro van je rekening af! Gebeld met Derma Supreme, ja, dat klopt, als u die tube houdt dan wordt er eenmalig 19,95 van uw rekening afgeschreven! Hen gezegd dat ik dit niet netjes vindt en dat ze dus slechte informatie geven hiervan! Terwijl ik een mail heb van hen dat ze geen kosten meer in rekening gingen brengen maar....dat geldt dus niet voor de tube Qazoov! Zo verschrikkelijk zijn ze want het is 1 en het zelfde bedrijf!! Ik ben hier ook ontzettend boos over en dan zeg ik het erg vriendelijk!Gewenste oplossing
Dat dit bedrijf gestopt wordt en dat ik die 19,95 niet hoef te betalen!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.