Klacht Dermolin: Defect pompje nachtcrème

Klachtnummer
# 427461
Gebruiker
Sanne Claassen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe nachtcreme gekocht - eerste keer dit merk - en het pompje doet het niet! Komt niets uit!

De oplossing

Een nieuwe, wel werkende opsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Dermolin
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Sanne, dank voor je bericht en vervelend dat je deze ervaring hebt gehad waarvoor excuses. Het komt gelukkig niet vaak voor dat dit gebeurt. Ik zal je een nieuwe Nachtcrème versturen. Ik hoop dat deze goed bevalt. Ik doe ook even een folder erbij met het hele assortiment. Op www.dermolin.nl kun je producten ook nabestellen met 25% korting bij inschrijving op de nieuwsbrief. Wellicht dat dit nog interessant is. Met vriendelijke groet, Edwin van Dermolin

Ook een klacht indienen over Dermolin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen