Opgelost door DeSchilderijenWinkel.nl: Geen contact mogelijk en geen levering.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 357589
Gebruiker
Mar1100
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 9 maart een bestelling voor twee schilderijen gedaan. Op 11 maart heb ik bericht gekregen dat een schilderij niet leverbaar is en met de vraag om iets anders te kiezen. Ik heb hierop 11 maart gereageerd en daarna niets meer vernomen. Ik heb via email (2 verschillende e-mailadressen), contactformulier en chat minimaal 10x contact gezocht maar zonder resultaat. Ik heb geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Contact en als of leveren van de bestelde en betaalde producten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DeSchilderijenWinkel.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    Mar1100
    Datum
    Deze klacht is opgelost, het geld terug gestort en schilderij ontvangen. De klacht kan verwijderd worden van deze website.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mar1100
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het te veel betaalde bedrag is terug gestort en het bestelde schilderij geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DeSchilderijenWinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen