Klacht DeSchilderijenWinkel.nl: Geen contact mogelijk na verkeerde levering

Klachtnummer
# 369259
Gebruiker
B-98
Datum
0 reacties

Details

De klacht

19 mei heb ik twee schilderijen besteld, die netjes binnen een week zijn geleverd.
Het probleem is echter dat de afmetingen van de schilderij niet kloppen, waardoor de schilderij niet op de gewenste plek kan hangen en het lijkt alsof er een gedeelte van het schilderij is afgesneden (100x50 i.p.v. 90x60). Het schilderij lijkt totaal niet op het voorbeeld dat op de website getoond wordt, niet alleen door de verkeerde afmetingen, maar ook doordat het schilderij veel minder scherp is afgedrukt dan op het voorbeeld.

Het is op geen enkele manier mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice van dit "bedrijf", er wordt totaal niet gereageerd. Dit is erg lastig aangezien er erg veel onduidelijkheid is over de manier van retourneren.

De oplossing

Contact krijgen met de klantenservice en de schilderijen retour sturen, waarna ik of mijn aankoopbedrag terug wil of de schilderijen op juiste formaat en scherpte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DeSchilderijenWinkel.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DeSchilderijenWinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen