Klacht Deschoenenfabriek.nl: Bestelling 201308181 niet ontvangen, krijg geen contact.

Klachtnummer
# 125389
Gebruiker
Mandy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer, mevrouw,
Mijn bestelling die door u op 18-04-2015 is vestuurd heb ik nooit ontvangen.
Ik heb dit gemeld per email op 20-08-2015; ik moest het maar navragen bij Post NL.
Dit heb ik gedaan, de reactie van de Post NL was dat de afzender een onjuiste postcode had ingevoerd? Het pakket was bezorgt in 's Gravenhage i.p.v. 's-Gravenendeel? Wel vreemd omdat ik eerder via een track en trace had geziendat het pakket op 19-08-2015 bij mij bezorgt zou worden. 19-08-2015 was de status gewijzigd in vertraging en op 20-08-2015 was de track en trace onbekend bij de Post NL. Ik heb dit meerdere malen gemeld per email aan u, telefonisch geprobeerd:voicemail: geen reactie.
Met vriendelijke groet,





Mandy Slaets

De oplossing

Graag een reactie van u. Als de laarzen niet meer geleverd kunnen worden dan ontvang ik graag per omgaande het aankoopbedrag terug op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deschoenenfabriek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deschoenenfabriek.nl?