Klacht Design & More: Geen geld terug na uitblijven levering

Klachtnummer
# 116904
Gebruiker
ThinLizzy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 mei j.l. heb ik twee Wesco molens besteld voor het malen van peper en zout. Het verontschuldigde bedrag à €86,85 heb ik op verzoek direct overgemaakt. Levering bleef echter uit.
Na ruim 2.5 week werd duidelijk dat levering vanuit Wesco vertraagd was. Wederom 2 weken later was nog steeds niet geleverd en werd op mijn suggestie ingegaan het bestelbedrag terug te storten. Nu we weer anderhalve week verder zijn, heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen én wordt er niet meer gereageerd op mijn mailberichten.

De oplossing

Mijn aanbetaling €86,85 terugontvangen op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Design & More hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties