Klacht Design Beton: aangerekend bedrag wordt niet gecrediteerd

Traploos

Betonnen trap die ingemeten zou worden en niemand kwam opdagen op de dag van inmeten, Nu op eens dus geen trap ! nu opnieuw zoeken, echter alle bedrijven hebben 4 maanden levertijd ! dus nu nieuw huis zonder trap !
Vervolgens zou aanbetaling worden terug betaald, 2 weken later nog niets ontvangen. op email wordt er niet meer gereageerd en per telefoon vaag verhaal dat de 2 directeuren niet te bereiken zijn! wees gewaarschuwd ! Dit lijkt pure oplichting.

aangerekend bedrag wordt zsm gecrediteerd zoals beloofd.

Inmiddels een week verder:
    1 emailtje ontvangen met het volgende:

"Namens de directie allereerst onze oprechte excuses voor het annuleren van uw project en het niet tijdig kunnen terugbetalen van uw aanbetaling.
    Zonder eromheen te draaien , er is geen geld meer.
    Het vertrek van de beste verkoopster en de verhuis hebben er ook niet veel goed aan gedaan......"

Dus geen aanbetaling terug krijgen ? dat dat kan zomaar ?!?

Ik heb wel de volgende aan elkaar weten te koppelen
    - Design Beton (eigenaar volgens KVK is Mirnes Hasanovic)
    - Beton Aparte (Eigenaar Patrick Vos was eigenaar van Design Beton ?? op zelfde adres met 1 nummer verschil)
    - MH Vloeren Roermond (eigenaar volgens KVK is Mirnes Hasanovic)
    - Concrete Creations * zou ws uiteindelijk de trap komen inmeten

Bellen, emailen, sms geeft gene gehoor.... waarschijnlijk is dat geld ook op.

Ik denk dat ik maar een faillissement moet gaan aanvragen.....

Traploos
UPDATE: Mirnes Hasonovic, heeft uiteindelijk contact met mij opgenomen en mij gegarandeerd dat hij geen eigenaar is van design beton ondanks dit in de uittreksel van kvk vermeld staat. Hij heeft mij een kopie gestuurd met dat hij is uitgeschreven alvorens dit incident ! Door Mirnes Hasanovic, nu eigenaar van een ander bedrijf, heeft de boekhouder van Design beton mij uiteindelijk gecontacteerd met de mededeling dat de aandeelhouders "kijken" hoe ze dit gaan oplossen, maar dat het geld op is ?! tot heden heb ik zelf dus nog niets vernomen van design-beton ? Heb de boekhouder gemeld dat ik best wel een regeling wil treffen met ze..... helaas nemens zij geen contact of enige moeite om te communiceren met de gedupeerde van Design Beton.... oftewel "kop in het zand" met mijn geld. Voor mij zijn het dus gewoon ordinaire dieven!

Ook een klacht indienen over Design Beton?