Klacht Design pro: Te dure, onredelijk hoge retourneerkosten

Klachtnummer
# 469702
Gebruiker
Jean7
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb schoenen besteld van 44,95. Ze kwamen na weken pas binnen en de kwaliteit was slecht en ze zitten totaal niet goed. Ik heb gekozen om achteraf te betalen via Klarna. Ik wilde de schoenen retourneren, maar toe kwam ik erachter dat ze uit China kwamen. Terugstuurkosten zijn voor de koper en omdat ze willen dat je dit met een t&t code doet, moet ik 30 euro betalen. Dit staat niet in verhouding vind ik. Ik houd de schoenen niet en zou dan toch 30 euro moeten betalen. 11 euro kost 'gewoon' terugsturen waarbij ik zelf een verzendbewijs krijg. Dit zou voldoende moeten zijn, maar dan loop ik het risico dat het 'kwijt' is en dat ik door Klarna wordt achtervolgd met kosten...

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij tegemoet komt in de kosten en de helft daarvan voor hun rekening neemt of mij een tegoedbon ter waarde van 44,95 geeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Design pro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Design pro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen