Klacht Design Veranda: vocht in platen, veel beloven niets doen.

Ina

Vorig najaar heeft Design Veranda een veranda geplaats bij ons achter het huis. Het zou geen probleem zijn dat daar eigenlijk nooit geen zon komt. Helaas zien we na plaatsing dat er vocht in de platen zit. Dit hebben we gemeld en we moesten geduld hebben wat dit kon komen door verschillende temperaturen maar zal wel overgaan. Via mail vaak doorgeven maar meestal kreeg ik niets terug. Wel heb ik een mail waar in beloofd wordt dat als in februari, maart 2013 het probleem nog niet opgelost is we nieuwe platen krijgen. In de tussentijd zijn er twee mannen geweest die de meeste platen eraf hebben gehad, doorgeblazen en teruggeplaatst en de zijkanten afgekit, want dit was ook nog niet gedaan en daardoor hadden we hier en daar lekkage langs de muren. Na regelmatig bellen en mailen hebben we nog steeds platen waar vocht in zit.

Graag wil ik dat er platen opkomen waar geen vocht in zit.

Design Veranda
    naar behoren opgelost
    Ina
    ik zie nergens een oplossing staan
    Design Veranda
    bouwploeg is langs geweest en heeft de klacht verholpen.
    Ina
    Er is nog niets gebeurd, het is niet opgelost dus mijn klacht blijft staan. Ik heb het dus niet geaccepteerd! Helaas zie ik niet waar ik kan reageren op het bericht van 2-1-2015. Daarom doe ik het op deze manier.

Ina

Ook een klacht indienen over Design Veranda?