Opgelost door Design247.nl: Design247: Niet uitleveren van bestelde en betaalde producten.

PCM

Op 29 januari 2013 plaatsten wij een order bij de onlinewinkel Design247 (eettafel, tafelbankje, dressoir en een tv-meubel) en betaalde deze, waarna de order werd verwerkt en de bestelling werd uitgezet bij de fabrikant. Omdat wij tot eind maart niets meer hoorden van Design247, heb ik begin april via de mail contact met Design247 opgenomen en werd mij medegedeeld dat er een flinke vertraging was opgelopen door te nat eikenhout. Goed daar had ik wel bericht bij en wachtte geduldig af. Uiteindelijk hebben er 2 deelleveringen plaatsgevonden:
Op 11-06-2013 zijn de eettafel en het bankje afgeleverd en op 25-07-2013 is het tv-meubel afgeleverd door de TSN-Groep.
Vervolgens is er géén contact meer mogelijk met Design247, telefoon is afgesloten en op de email wordt gereageerd met een standaard antwoord dat de vraag in behandeling is genomen en er binnen 3 werkdagen gereageerd zal worden, maar verder blijft het stil.

Alsnog uitlevering van de bestelde en betaalde maar niet geleverde producten!
Dit omdat wat er wel geleverd is van uitstekende kwaliteit is!!
Indien dit niet meer mogelijk is, dan wil ik graag het geld terug wat ik voor deze meubels heb betaald.

Wij vinden dat Design247.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

PCM
    Half oktober werden wij gebeld (met excuses) door een medewerker van Design247 dat de leveringen weer op gang kwamen na heel veel tegenslagen. Onze salontafel zou een week later geleverd worden en dat is ook daadwerkelijk gebeurd. En ons dressoir begin november en dat is dus ook zo gegaan. Al met al was het heel lang wachten, maar uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen. De meubels zijn ongekend mooi! Er wordt echt kwaliteit geleverd en dat voor zulke prijzen, mijn complimenten!!

PCM

Ook een klacht indienen over Design247.nl?