Opgelost door Designkapstokken.nl: 28 maart kapstok besteld en daarna niks meer gehoord

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163890
Gebruiker
Walker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 28 maart een kapstok besteld en deze zou op voorraad zijn.
Tot op heden nog niks ontvangen.
Ik heb diverse malen gebeld maar krijg niemand te pakken.
Ook op email wordt niet gereageerd.
Ook heb ik het contactformulier op de site gebruikt maar ook hier geen reactie op.
Ik heb gevraagd om van de koop af te zien en dat ik mijn geld terug wil.
Tot op heden geen reactie

Gewenste oplossing

Ik wil afzien van de koop en het geld teruggestort hebben op mijn rekening
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Walker
    Datum
    Onverwachts is de kapstop toch geleverd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen