Klacht Designkapstokken.nl: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 258485
Gebruiker
D1m1tr1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kapstok besteld die op voorraad zou zijn, maar na 2 weken niets geleverd. Communicatie gaat uiterst moeizaam. Pas toen ik via Paypal kopersbescherming mijn geld heb teruggevorderd en de verkoper de termijn om te reageren heeft laten passeren en daarna Paypal het geld heeft geblokkeerd op de rekening van de verkoper volgt er ineens een sorry mailtje. Simon Spinder geeft in ieder niets om zijn klanten, en kan beter ander werk gaan zoeken.

Gewenste oplossing

Normaal omgaan met klanten en bestelde spullen leveren of anders niet verkopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen