Opgelost door Designkapstokken.nl: Designkapstokken weigert te crediteren en wij hebben nooit een kapstok ontvangem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252523
Gebruiker
hannekejag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Designkapstokken had aangegeven dat de kapstok op voorraad was. Vervolgens bleek levering 2 maanden te duren waardoor we hebben besloten de bestelling te annuleren. We hebben betaald via paypal en krijgen het bedrag maar niet terug. Inmiddels wordt de telefoon ook niet meer opgenomen...

De oplossing

Dat het bedrag alsnog gecrediteerd wordt. Indien dit niet via paypal kan mag dit ook op een andere manier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hannekejag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk niet opgelost via klachtenkompas.nl, maar contact gezocht met Spinder Design. Kapstok werd namelijk na 2 maanden ineens geleverd via Spinder Design. Spinder Design heeft contact gezocht met designkapstokken en gezorgd dat het geld na veel moeite gecrediteerd werd. Dus dank aan Spinder Design.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?