Opgelost door Designkapstokken.nl: Designkapstokken weigert te crediteren en wij hebben nooit een kapstok ontvangem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252523
Gebruiker
hannekejag
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Designkapstokken had aangegeven dat de kapstok op voorraad was. Vervolgens bleek levering 2 maanden te duren waardoor we hebben besloten de bestelling te annuleren. We hebben betaald via paypal en krijgen het bedrag maar niet terug. Inmiddels wordt de telefoon ook niet meer opgenomen...

Gewenste oplossing

Dat het bedrag alsnog gecrediteerd wordt. Indien dit niet via paypal kan mag dit ook op een andere manier.
Geboden oplossing
Uiteindelijk niet opgelost via klachtenkompas.nl, maar contact gezocht met Spinder Design. Kapstok werd namelijk na 2 maanden ineens geleverd via Spinder Design. Spinder Design heeft contact gezocht met designkapstokken en gezorgd dat het geld na veel moeite gecrediteerd werd. Dus dank aan Spinder Design.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen