Klacht Designkapstokken.nl: Geen levering, geenbevestiging, geen reactie en geen antwoord!! Helemaal niets....

Roderick

Op 1 februari via designkapstokken.nl een Spinder Design Rezzo wandkapstok besteld met 2 sets Spinder Design Senz 6 kledinghangers. Normaliter ontvangt men na het plaatsen van een bestelling een orderbevestiging per mail maar in dit geval niet. Dat is al vreemd.
Na 2 weken niets te hebben vernomen meerdere malen contact gezocht via het telefoonnummer op de website en diverse mailtjes gestuurd naar de klantenservice met de vraag waar mijn bestelling blijft. Telefonisch is het bedrijf totaal niet bereiken en wordt er geen enkele keer opgenomen, maar ook op de mail wordt niet gereageerd.
Wanneer men via google het adres van Designkapstokken.nl (Ds. Visscherwei 62.
9233LD Boelenslaan Nabij Drachten, Friesland) intypt, kom je uit op Simon Spinder Trading en krijgt men te zien dat het bedrijf PERMANENT GESLOTEN is. Dat geeft weinig hoop. Wel erg vreemd dat de website designkapstokken.nl dan nog steeds in de lucht kan blijven en hier totaal geen controle op is!

Geld terug!

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Roderick
    Na lang aandringen en regelmatig versturen SMS, Tweets en e-mails is het orderbedrag eindelijk terug gestort op mijn bankrekening. Designkapstokken.nl heeft duidelijk geen idee wie de klant is en dat zonder de klant het bedrijf geen enkel bestaansrecht heeft. Geen moment heb ik het gevoel gehad dat mijn klacht serieus is genomen. Vandaar mijn negatieve score.

Roderick

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?