Klacht Designkapstokken.nl: Na betaling, bevestiging gehad. Daarna nooit meer een reactie gehad

Klachtnummer
# 181232
Gebruiker
Lotte
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een kapstok besteld van het merk spinder. Het is ook een officele spinder dealer dus dacht is wel betrouwbaar. Tot op heden lijkt dat niet het geval
Na ideal betaling, ontvangstbevestiging gekregen en er zat 3 weken levertijd op.
Na 4weken gemaild wat de status van mijn bestelling was, want ik had niks ontvangen.
Geen reactie! Nogmaals gemaild, en gebeld en gebeld en berichtje gestuurd. Nergens geen reactie op gehad.
Contactformulier van spinder ingevuld (als dealer niet reageerd dacht ik dan maar naar de leverancier) maar ook daar, geen reactie. Nu 7weken later zit ik nog steeds zonder kapstok en 140euro armer. Hopelijk gaat er ooit iemand reageren en krijg ik mijn geld terug. (Ik heb inmiddels een andere kapstok besteld)

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen