Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Designkapstokken.nl: Na betaling, bevestiging gehad. Daarna nooit meer een reactie gehad
Details
Klacht
Een kapstok besteld van het merk spinder. Het is ook een officele spinder dealer dus dacht is wel betrouwbaar. Tot op heden lijkt dat niet het gevalNa ideal betaling, ontvangstbevestiging gekregen en er zat 3 weken levertijd op.
Na 4weken gemaild wat de status van mijn bestelling was, want ik had niks ontvangen.
Geen reactie! Nogmaals gemaild, en gebeld en gebeld en berichtje gestuurd. Nergens geen reactie op gehad.
Contactformulier van spinder ingevuld (als dealer niet reageerd dacht ik dan maar naar de leverancier) maar ook daar, geen reactie. Nu 7weken later zit ik nog steeds zonder kapstok en 140euro armer. Hopelijk gaat er ooit iemand reageren en krijg ik mijn geld terug. (Ik heb inmiddels een andere kapstok besteld)
Gewenste oplossing
Geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.