Klacht Designkapstokken.nl: Zeer late levering van het verkeerde produkt en geen contact mogelijk

carlito

Twee rode Bug kapstokken besteld. Ze zouden binnen een aantal dagen worden geleverd, maar er kwam maar niets. Las de slechte recensies over Kapstokken.nl, dus ik dacht dat ik er naar kon fluiten. Tegen mijn verwachting in kreeg ik enige tijd later toch een mail van Spinder Design, dat de levering plaats zou vinden. Ik was blij verrast.
Echter, toen ik de doos openmaakte, bleken het rode exemplaren te zijn, i.p.v. roze. Ook sluit een van de kapstokken niet goed. Natuurlijk meteen weer gemaild. Zowel naar het adres van Kapstokken, als naar Spinder design. Weer geen reactie. Voel er weinig voor om de verkeerde kleur kapstokken terug te sturen, voordat ik de juiste heb.
Wie weet krijg ik toch nog een reactie, maar ik zou niemand adviseren om hier wat te kopen.

zou graag een reactie ontvangen van Design kapstokken. Wil rode omwisselen voor roze exemplaren.

Wij vinden dat Designkapstokken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Designkapstokken.nl?