Klacht Designkranenshop.nl: Slechte service Designkranenshop

Klachtnummer
# 41970
Gebruiker
HvdM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 3 oktober een Hans Grohe Axxor Citterio E keukenmengkraan gekocht bij Designkranenshop.nl. Sinds een aantal maanden gaat de kraan vanzelf lopen in zijn heetwaterstand. Dit is zeer storend en gevaarlijk met kleine kinderen in huis. Dit heb ik in juli 2013 telefonisch gemeld bij Designkranenshop.nl, daar werd niet op gereageerd. Toen op 8 september de eerste email gestuurd met het verzoek dit probleem op te lossen. Na ca 10 emails verder te zijn is er nog steeds niets geleverd.
Hans Grohe is zeer behulpzaam, maar levert alleen materiaal via het verkooppunt, dus die moeten de serviceaanvraag indienen. Hans Grohe heeft mij de Consuwijzer gemaild, zodat ik Designkranenshop deze kon toesturen, ter verduidelijking van hun wettelijke plicht om dit op te lossen. Hans Grohe regelt deze servicevragen binnen 5 jaar na aankoop kosteloos. Ik heb tot op vandaag nog steeds geen oplossing gekregen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Designkranenshop zijn wettelijke verplichte service levert tot het oplossen van het probleem, en anders het totale aankoopbedrag terugbetaald, waarna ik de kraan zal retourneren.

2 reacties

  1. Auteur
    Designkranenshop.nl
    Datum
    Uw service melding is netjes geplaatst bij Hans Grohe. Aangezien zij 2 jaar fabrieksgarantie geven zijn zij verantwoordelijk voor de afhandeling hiervan. Indien er service onderdelen naar ons verstuurd worden, sturen wij deze direct naar de klant door. Dit is standaard procedure. Als wij nog geen service onderdelen ontvangen hebben kunnen wij deze uiteraard ook niet naar de klant sturen.
  2. Auteur
    HvdM
    Datum
    Ongelofelijk. Noem dat maar netjes, om na 4 maanden eindelijk de moeite te nemen om een servicevraag door te zetten, en dat pas na melding bij de Consumentenbond, en het toesturen van de Consuwijzer brochure, op aanraden van Hans Grohe zelf.
    Ik heb tot op vandaag niets gezien of ontvangen. De onderdelen dienen namelijk via jullie geleverd te worden.
    Jullie willen nog steeds niet begrijpen dat jullie wettelijk verplicht zijn de service te leveren, en niet Hans Grohe.

Ook een klacht indienen over Designkranenshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen