Klacht Designkranenshop.nl: Slechte service Designkranenshop
Details
Klacht
Op 3 oktober een Hans Grohe Axxor Citterio E keukenmengkraan gekocht bij Designkranenshop.nl. Sinds een aantal maanden gaat de kraan vanzelf lopen in zijn heetwaterstand. Dit is zeer storend en gevaarlijk met kleine kinderen in huis. Dit heb ik in juli 2013 telefonisch gemeld bij Designkranenshop.nl, daar werd niet op gereageerd. Toen op 8 september de eerste email gestuurd met het verzoek dit probleem op te lossen. Na ca 10 emails verder te zijn is er nog steeds niets geleverd.Hans Grohe is zeer behulpzaam, maar levert alleen materiaal via het verkooppunt, dus die moeten de serviceaanvraag indienen. Hans Grohe heeft mij de Consuwijzer gemaild, zodat ik Designkranenshop deze kon toesturen, ter verduidelijking van hun wettelijke plicht om dit op te lossen. Hans Grohe regelt deze servicevragen binnen 5 jaar na aankoop kosteloos. Ik heb tot op vandaag nog steeds geen oplossing gekregen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Designkranenshop zijn wettelijke verplichte service levert tot het oplossen van het probleem, en anders het totale aankoopbedrag terugbetaald, waarna ik de kraan zal retourneren.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.