Klacht Designpakhuis.nl: bestelling niet gekregen, winkel reageert niet

Klachtnummer
# 4590
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 juni een bestelling geplaatst bij www.designpakhuis.nl en gelijk betaald via IDeal. Helaas na een paar dagen nog niets ontvangen. De website meldt geen telefoonnummer en op mailtjes (meerdere malen gemaild) wordt niet gereageerd. Als je via internet bestelt verwacht je snelle service. Als dat niet gebeurt en er wordt ook geen antwoord gegeven op vragen wordt het onbetrouwbaar.

De oplossing

De bestelling was als cadeau bedoeld. Ik stond dus met lege handen maar heb wel verteld wat het cadeau was, dus wens het zsm alsnog te ontvangen. Als het niet leverbaar is zsm geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Designpakhuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties