Wij vinden dat Designpakhuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Designpakhuis.nl: geen levering betaalde producten en geen reactie op mail
Details
Klacht
Op vrijdagavond 2 december via de website het product bread en dip van vacu vin. Bij het product stond vermeld dat het op voorraad was. De definitie volgens de site van"op voorraad" is bezorging binnen 1-3 werkdagen. Omdat ik het cadeau wilde geven op sinterklaas avond kwam dat precies uit. Direct betaald (23,90), en hier ook bevestiging van ontvangen. Helaas op dinsdag nog geen verzend bevestiging ontvangen. Ik besloot te mailen met de klantenservice, want helaas geen telefoonnummer te vinden op de site. Hier kwam geen reactie op. Op woensdag nogmaals gemaild, nu kreeg ik de mail retour ( the recipient server did not accept our request to connect) Tot op heden geen pakje ontvangen. Wel vandaag een mail dat de bestelling wordt aangeboden aan het vervoersbedrijf en dat het 3 tot 5 werkdagen kan duren voor ik het pakje kan ontvangen. Vreemd genoeg geen track en trace code.Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk leveren of €23,90 retourBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.