Klacht Designsanitairshop.nl: Levertermijn 4 keer zo lang als bij de koop beloofd.

H.K. Weerenbeck

Op 6 aug j.l. kocht en betaalde ik een combinatie wastafel + onderkast bij deze firma (totaalbedrag € 959,27). Ik heb een kopie (gemaakt op 06-08) van de netpagina waar het artikel wordt aangeboden (hier gaat het alleen over de kast maar daar is juist het levertijdsprobleem mee; de wastafel kunnen ze nu leveren) op deze kopie staat letterlijk: "levertijd 2 - 3 weken" Daar heb ik op gekocht! Op 27-08 ontvang ik (desgevraagd) bericht: "Naar verwachting wordt het produkt in week 40/41 geleverd" Na mijn bezwaar over deze grove overschrijding krijg ik als antwoord: "Wij hebben u niets toegezegd over de levertijd" De wastafel konden ze evt wel leveren maar dan moest ik € 45 extra kosten betalen (eigenlijk heb ik aan de wastafel zonder onderkast niet zo veel). Ik kom nu in de problemen met mijn (installateur/loodgieter-) planning. Help!!

Levering volgens belofte of in elk geval voor week 36 of terugstorten betaalde € 959,27
Het liefste heb ik tijdige levering van de bestelde artikelen!

Designsanitairshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Designsanitairshop.nl?