Klacht Designsanitairshop.nl: verkeerd advies

Klachtnummer
# 182158
Gebruiker
Mariel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de designsanitairshop een douchedeur besteld. Direct na de bestelling twijfelde ik aan de maat, ik was bang dat de deur te groot zou zijn. Een mail gestuurd en gevraagd om advies, het advies luidde dat ik de juiste maat had besteld. De deur werd na 2 dagen geleverd maar ik twijfelde nog steeds en wilde de deur retourneren. Maar dit was niet mogelijk volgens de designsanitairshop. Heel vreemd aangezien er op de website met grote letters staat dat alles geretourneerd mag worden ongeacht de reden! Het antwoord van de designsanitairshop was dat de deur speciaal voor mij besteld was en daarom niet geretourneerd kon worden....volgens mij is dit misleiding! Ik heb nog gevraagd hoe we dit konden oplossen maar er was geen oplossing. Inmiddels de doos uitgepakt en waar ik al bang voor was... de deur past niet...Oftewel ik ga af op het advies van de designsanitairshop, wat een slecht advies blijkt te zijn en waar zij geen oplossing voor bieden. Wat een slechte service!

De oplossing

de huidige deur kosteloos ophalen en vervangen voor een deur in de juiste maat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Designsanitairshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties