Klacht Desigual.com: 2 producten betaald 1 ontvangen en geen antwoord van klantenservice Desigual

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478198
Gebruiker
Gebruiker1599734310
Datum
0 reacties

Details

De klacht

14-8 besteld 19-8 niet thuis maar bij afhaalpunt geleverd. gehavend pakje maar was normaal via DHL werd aangegeven. bij thuiskomst vast gesteld dat van de 2 bestelde en betaalde delen er maar 1 in de doos aanwezig was. 19-8/21-8/26-8 mail gestuurd met klacht, 26-8 poging tot chat (krijg gewoon geen antwoord) vanaf 27-8 op facebook site van Desigual bijna dagelijks een melding gemaakt maar ook daar krijg ik geen antwoord op. telefonisch is Desigual niet bereikbaar. van alle ondernomen acties heb ik foto's. Ondertussen dus mijn geld kwijt en doodgezwegen door Desigual.

De oplossing

Het zou al eens een stap zijn als ik een reactie van Desigual krijg, daarnaast graag het geld terug van het product dat ik niet ontvangen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1599734310
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb 2 weken geleden op mijn facebook bericht een antwoord gehad dat de klantenservice van Desigual snel contact met mij zou opnemen maar tot op heden helemaal niks.......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Desigual.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen