Klacht Desigual.com: 2 producten betaald 1 ontvangen en geen antwoord van klantenservice Desigual

Gebruiker1599734310

14-8 besteld 19-8 niet thuis maar bij afhaalpunt geleverd. gehavend pakje maar was normaal via DHL werd aangegeven. bij thuiskomst vast gesteld dat van de 2 bestelde en betaalde delen er maar 1 in de doos aanwezig was. 19-8/21-8/26-8 mail gestuurd met klacht, 26-8 poging tot chat (krijg gewoon geen antwoord) vanaf 27-8 op facebook site van Desigual bijna dagelijks een melding gemaakt maar ook daar krijg ik geen antwoord op. telefonisch is Desigual niet bereikbaar. van alle ondernomen acties heb ik foto's. Ondertussen dus mijn geld kwijt en doodgezwegen door Desigual.

Het zou al eens een stap zijn als ik een reactie van Desigual krijg, daarnaast graag het geld terug van het product dat ik niet ontvangen heb.

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1599734310
Ik heb 2 weken geleden op mijn facebook bericht een antwoord gehad dat de klantenservice van Desigual snel contact met mij zou opnemen maar tot op heden helemaal niks.......

Ook een klacht indienen over Desigual.com?