Klacht Desigual.com: Ik heb op 27 mei een rugzak besteld en die is tot op heden niet bezorgd.

Klachtnummer
# 673695
Gebruiker
brubar73
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 27 mei een rugzak besteld. En deze is tot op heden niet bezorgd. Mails worden niet beantwoord. Klantenservice is niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

Dat de rugzak per omgaande alsnog gestuurd wordt of mijn geld terug. Maar wil de rugzak graag hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Desigual.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen