Klacht Desigual.com: Klantenservice van lik mijn vestje

Klachtnummer
# 674566
Gebruiker
chris82
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zowel telefonisch als via de email geprobeerd te contacteren. Helaas geen gehoor. Telefonisch kreeg ik elke keer een apparaat.
Via de mail kreeg ik een bevestiging dat mijn mail is ontvangen maar verder geen reactie.
Inmiddels is mijn pakket teruggestuurd omdat ik niet wist waar het was.
Ik wist niet waar mijn pakket was dus probeerde im contact met desigual op te nemen. Mogelijk wisten ze wel waar het was, maar helaas geen contact.

Gewenste oplossing

Gezien het pakket teruggestuurd is, wil ik het niet meer. Zeker niet meer betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Desigual.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen