Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Desigual.com: Klantenservice van lik mijn vestje
Details
Klacht
Zowel telefonisch als via de email geprobeerd te contacteren. Helaas geen gehoor. Telefonisch kreeg ik elke keer een apparaat.Via de mail kreeg ik een bevestiging dat mijn mail is ontvangen maar verder geen reactie.
Inmiddels is mijn pakket teruggestuurd omdat ik niet wist waar het was.
Ik wist niet waar mijn pakket was dus probeerde im contact met desigual op te nemen. Mogelijk wisten ze wel waar het was, maar helaas geen contact.
Gewenste oplossing
Gezien het pakket teruggestuurd is, wil ik het niet meer. Zeker niet meer betalenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.