Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Desigual.com: Onvriendelijke medewerker.
Details
Klacht
Ik heb een klacht over een zeer onvriendelijke medewerker in de style outlet Amsterdam. Deze medewerker werd ongeduldig, omdat we vroegen wat de prijs wordt na de korting. Uiteindelijk zei hij of je wilt en je koopt het of je laat het. Ik heb aangegeven dat ik merk dat hij geprikkeld is, maar hij zei dat gaat je niets aan. We vroegen uiteindelijk om een andere medewerker die ons verder kon helpen. We waren met 4 personen en kochten 7 stuks. We verwachten op zen minst behulpzaamheid. Ik gaf aan dat ik een klacht zal indienen en hij gaf aan ik ben de manager en dat het hem niet interesseert. Overigens wilde hij niet zijn naam geven.Wij hebben nog nooit zo een onvriendelijke medewerker gehad bij desigual en wil daarom wel een klacht indienen om zo een medewerker duidelijk te maken dat of je nou manager bent of niet dat je net zo als alle medewerkers behandeld wordt. Deze man is getint en het was op zaterdag 1 juli om 18.30. Ik hoop dat deze klacht serieus wordt genomen en dat deze medewerker wordt aangesproken op zijn communicatietechnieken.Gewenste oplossing
Per mail.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.