Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Desigual.com: Opgelicht door Desigual
Details
Klacht
Een paar weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij een Desigual online shop.Er was een actie met kortingsbon, als je minimaal voor 80 euro bestelde, kreeg je 40 euro korting.
Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn bestelling was boven de 80 euro, bij bestelling ook die kortingsbon ingeruild.
Er waren jammer genoeg 2 artikelen te klein en ik heb die terug gestuurd. Mijn uiteindelijke bestelling was 85.90 euro. Na retourneren van mijn artikelen kreeg ik de uiteindelijke rekening dat ik 76.59 euro moet betalen. Vind dit zeer vreemd, want ze hadden die actie van 40 euro korting boven de 80 euro bestelling. De klantendienst weigert te reageren op mijn vraag.
Gewenste oplossing
Dat hiervoor een oplossing word gevonden, dit is niet correct.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.