Klacht Desigual.com: Verkeerde en te weinig artikelen geleverd

Klachtnummer
# 465110
Gebruiker
FB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst van 6 desigual kledingstukken. Vervolgens heb ik 3verkeerde kledingstukken van andere merken (oa gstar) geleverd gekregen en 1 kledingstuk wat ik wel besteld had. Ik heb direct een mail naar de klantenservice gestuurd. Na 1,5 week kreeg ik een mail terug dat ik foto’s moest opsturen. Dit heb ik nu 3 weken geleden gedaan maar ik hoor niets meer.
Ik voel me echt opgelicht.
Wat kan ik voor actie ondernemen?
Er is geen telefoonnummer waar ik heen kan bellen, alleen een mailadres.

De oplossing

De kledingstukken terugnemen en mijn geld terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Desigual.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen