Klacht Desigual.com: Gaatje in shirt

Klachtnummer
# 38552
Gebruiker
Wansink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind 2012 kocht ik een t-shirt (nieuwe collectie) bij V&D Arnhem afd.Desiqual. Na een maand zaten er kleine gaatjes in de stof. (Ik had het 1 x met de hand lauwwarm gewassen)Ik ben naar klantenservice van V&D gegaan en er werd een medewerker van Desiqual gevraagd. Daar kreeg ik de wind van voren, nadat ik netjes vroeg of ze meer klachten hadden gehad en hoe we dit ongemak evt konden oplossen. Het was mijn probleem en het kon niet. BAM. Verbouwereerd bleef ik achter. Maanden later vroeg ik het aan een andere medewerker, want ik voelde me nog steeds niet serieus genomen en zij stond me netjes te woord. Het gaat mij niet zozeer om het geld terug (terwijl het voor mij een grote uitgave was), maar om hoe er met mij is omgegaan. De laatste medewerker adviseerde mij om een klacht naar Desiquel te sturen.
Annet Wansink (06-11096074)

De oplossing

Kan het om een fabrieksfout gaan? En zo ja hoe worden die problemen opgelost?? Het is best een duur merk en dan verwacht je kwaliteit. Ik heb het wel als zodanig behandeld. (Met de hand lauwwarm, weinig sop). Het shirt was rond de 38 euro. Ik ben een grote fan van Desiquel en ik wens niet behandeld te worden als een stuk vuil. Ook volgens getuigen vroeg ik het netjes en rustig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Desigual.com?