Klacht Desigual.com: kapotte tas en vale jurk

Stoepkrijt

In Spanje heb ik voor mijn dochter een Desigual jurk gekocht en voor mezelf een tas. Na een paar weken was de tas kapot en de jurk (ondanks zorgvuldig wassen op 30 graden) helemaal vaal. Ik heb de klantenservice gemaild in het Engels, kreeg een onverschillige mail terug in het Duits: ik moest maar terug naar de winkel (in Spanje). Nogmaals gemaild. Ik moest dan maar naar een Desigual winkel in Nederland. Die hebben wij niet in de buurt. Toen we een keer naar Amsterdam gingen heb ik tas en jurk in de winkel laten zien, maar omdat we de bon niet meer hadden (wel een bankafschrift met naam/adres van de winkel in Spanje) konden ze niks meer voor ons doen. En ze vonden ook dat het te lang had geduurd voordat ik ermee kwam.
Dat er iets stuk gaat kan gebeuren, maar door de manier waarop Desigual ons behandelde zal ik iedereen afraden ooit iets bij Desigual te kopen. Echt waardeloos.

Het zou netjes zijn als Desigual wat zou compenseren, het totaalbedrag was rond de 150 euro. Of een nieuwe tas of jurk. Het gaat mij niet zozeer om de compensatie, maar om de nonchalante manier waarop er met klachten wordt omgegaan. Alsof het totaal niet boeit dat mensen ontevreden zijn.

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Desigual.com?