Klacht Desigual.com: Niet terugbetalen retour gestuurd artikel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 28197
Gebruiker
Ineke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22-4 een jas besteld en paar dagen later al binnengekomen. De jas bleek echter te klein. Omruilen gaat niet, dus de te kleine jas retour gestuurd met ups en een maat groter besteld (én betaald!). Ook deze jas was erg snel binnen; op 28-4. Sinds 2-5 staat mijn retourzending op "teruggave wordt verwerkt". Volgens de site duurt het 30 dagen voordat het geld is teruggestort. Dus op 3 juni een email gestuurd met de vraag waar mijn geld blijft. (klantenservice is telefonisch niet te bereiken) .Op 4 juni een mail teruggekregen, met een screenshot, dat het geld bij hun teruggeboekt is op 31 mei jl. Als dit niet zo is, moet ik contact opnemen met mijn bank en anders de klantenservice bellen als het geld binnen 14dagen niet op mijn rekening staat. Bij mijn bank kunnen ze niks zien over een boeking zolang dit niet is overgeboekt. Het probleem ligt dus bij (de bank van ) Desigual! Op 10-6 naar de klantenservice gebeld. Ik sta nu al 50min. in de wacht.....

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ineke
    Datum
    Na overleg met een deurwaarder een aangetekende brief met ingebrekestelling verstuurd naar Barcelona, in het spaans én in het nederlands. Uiteindelijk na 4 maanden mijn geld teruggestort gekregen....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ineke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Desigual.com?