Klacht Desigual.com: Tas kapot van 69 euro

MelanieDouma

Ik heb begin juni een tas gekocht bij Cleo in Salou Spanje, op aanraden van Desigual zelf. Desigual store in Salou had de tas niet die ik wilde en ik werd op hun aanraden doorverwezen naar Cleo toe, hun buren. Bij desigual als Cleo ben ik verzekerd dat mijn tas niet kapot kon gaan, het materiaal wat hun gebruiken is net zo sterk als Leer. Op hun aanraden heb ik een dure tas gekocht. Helaas kwam ik er naar een snelle tijd er achter dat mijn tas op verschillende plekken kapot ging. Hier heb ik netjes Desigual een bericht over gestuurd en daar kreeg ik helaas een sneu en teleurstellend antwoord. Naar vele malen gemailt te hebben, hoofdkantoor in Barcelona benaderd hebben en langs een desigual store in rotterdam te zijn geweest kom ik geen steek verder. Ik sta met lege handen, ik heb een dure tas gekocht van 69 euro gekocht. Ik verwacht dat Desigual achter hun merk staat en niet er mee te maekn heeft waar in welke winkel. Ik ben te einde raad, weet niet meer wat ik moet doen.

Ik verlang mijn geld terug. Meer dan dat kan ik niet verlangen. Ze hebben mij verzekerd van een product wat goed verkocht word.. en dan zou het niet moeten uitmaken, ik welke winkel dit verkocht word.

Wij vinden dat Desigual.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Desigual.com?