Klacht DeSloten-Maker: Oplichting door malafide slotenmaker

C.A. Gooskens

Gisteren heb ik mijn huissleutel aan de binnenkant van mijn voordeur laten zitten. Ik heb gegoogeld op slotenmaker den haag en gebeld naar een nummer op de tweede site die verscheen. Op de site stond dat zij gegarandeerd de laagste prijzen hadden. Toen de smoezelige monteur echter verscheen in zijn eigen auto, liet hij mij op een formulier verschillende tarieven zien die van toepassing zouden zijn. Totaal zou ik 260 euro moeten betalen, omdat het zaterdag was. Hij had geen pinautomaat en accepteerde alleen contanten. Onder de druk van de situatie ging ik accoord en binnen 5 minuten had hij de deur dmv flipperen opengemaakt. Eenmaal binnengekomen, realiseerde ik mij dat het door mij betaalde bedrag veel te hoog was en dat ik dus opgelicht was. Heb meteen naar hetzelfde telefoonnummer gebeld en mijn bezwaren gemeld. Ik heb aangegeven dat ik minimaal de helft van het bedrag terug eis. Werd onbeschoft te woord gestaan.

Ik begrijp dat er een prijskaartje hangt aan het maken van een fout als je sleutels in het slot laten zitten. Ook begrijp ik dat een spoeddienst, vooral in het weekend, ook betaald moet worden, maar een bedrag van 260 euro voor een paar minuten werk is buiten alle proporties. Ik wil minimaal een bedrag van 130 euro terug.

Wij vinden dat DeSloten-Maker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DeSloten-Maker?